فاریکس ٹریڈ کیسے کریں اور Exness سے پیسے نکالیں۔

فاریکس ٹریڈ کیسے کریں اور Exness سے پیسے نکالیں۔


Exness میں فاریکس کی تجارت کیسے کریں۔


Exness MT4 میں نیا آرڈر دینے کا طریقہ

چارٹ پر دائیں کلک کریں ، پھر "ٹریڈنگ" پر کلک کریں “" نیا آرڈر "منتخب کریں۔
یا
جس کرنسی پر آپ MT4 پر آرڈر دینا چاہتے ہیں اس پر ڈبل کلک کریں ۔ آرڈر ونڈو
فاریکس ٹریڈ کیسے کریں اور Exness سے پیسے نکالیں۔
فاریکس ٹریڈ کیسے کریں اور Exness سے پیسے نکالیں۔
علامت ظاہر ہوگی : کرنسی کی علامت چیک کریں جسے آپ ٹریڈ کرنا چاہتے ہیں علامت باکس میں ظاہر ہوتا ہے

حجم : آپ کو اپنے معاہدے کے سائز کا فیصلہ کرنا ہوگا ، آپ تیر پر کلک کر سکتے ہیں اور ڈراپ کے درج اختیارات میں سے حجم کا انتخاب کر سکتے ہیں۔ نیچے والے باکس یا والیم باکس میں بائیں کلک کریں اور مطلوبہ قیمت ٹائپ

کریں مت بھولنا کہ آپ کے معاہدے کا سائز براہ راست آپ کے ممکنہ منافع یا نقصان کو متاثر کرتا ہے۔

تبصرہ : یہ سیکشن واجب نہیں ہے لیکن آپ تبصرے کی قسم شامل کرکے اسے اپنے کاروبار کی شناخت کے لیے استعمال کرسکتے ہیں۔

: جو بطور ڈیفالٹ مارکیٹ عملدرآمد کے لیے مقرر ہے ،
  • مارکیٹ پر عملدرآمد موجودہ مارکیٹ کی قیمت پر احکامات پر عمل درآمد کا ماڈل ہے۔
  • زیر التواء آرڈر کا استعمال مستقبل کی قیمت مقرر کرنے کے لیے کیا جاتا ہے جس کے ساتھ آپ اپنی تجارت کھولنا چاہتے ہیں۔

آخر میں آپ کو یہ فیصلہ کرنے کی ضرورت ہے کہ کس قسم کے آرڈر کو کھولنا ہے ، آپ

سیل اور بائی آرڈر کے درمیان انتخاب کر سکتے ہیں بیچنے والی مارکیٹ کو بولی کی قیمت پر کھولا جاتا ہے اور آسک پرائس پر بند کیا جاتا ہے ، اس آرڈر کی قسم میں آپ کی تجارت منافع لے سکتی ہے اگر قیمت کم ہو جائے تو

خریدیں۔ مارکیٹ کی طرف سے آسک پرائس پر کھولا جاتا ہے اور بولی کی قیمت پر بند کیا جاتا ہے ، اس آرڈر میں آپ کا ٹریڈ منافع لا سکتا ہے یہ قیمت بڑھ جاتی ہے

ایک بار جب آپ خریدیں یا بیچیں پر کلک کریں تو آپ کے آرڈر پر فوری کارروائی ہو جائے گی ، آپ اپنے آرڈر کو چیک کر سکتے ہیں تجارتی ٹرمینل۔
فاریکس ٹریڈ کیسے کریں اور Exness سے پیسے نکالیں۔


زیر التواء آرڈر دینے کا طریقہ


Exness MT4 میں کتنے زیر التواء آرڈر ہیں۔

فوری عملدرآمد کے احکامات کے برعکس ، جہاں ایک ٹریڈ موجودہ مارکیٹ قیمت پر رکھی جاتی ہے ، زیر التواء آرڈرز آپ کو ایسے آرڈرز سیٹ کرنے کی اجازت دیتے ہیں جو ایک بار قیمت آپ کے منتخب کردہ متعلقہ سطح پر پہنچنے کے بعد کھل جاتے ہیں۔ چار قسم کے زیر التواء آرڈر دستیاب ہیں ، لیکن ہم انہیں صرف دو اہم اقسام میں گروپ کر سکتے ہیں:
  • ایک مخصوص مارکیٹ کی سطح کو توڑنے کی توقع رکھنے والے احکامات۔
  • ایک مخصوص مارکیٹ کی سطح سے واپس آنے کی توقع رکھنے والے احکامات۔
فاریکس ٹریڈ کیسے کریں اور Exness سے پیسے نکالیں۔
خریدیں سٹاپ
خریدیں سٹاپ آرڈر آپ کو موجودہ مارکیٹ قیمت سے اوپر خریدنے کا آرڈر مقرر کرنے کی اجازت دیتا ہے۔ اس کا مطلب یہ ہے کہ اگر مارکیٹ کی موجودہ قیمت $ 20 ہے اور آپ کا بائی اسٹاپ $ 22 ہے تو ، مارکیٹ اس قیمت تک پہنچنے کے بعد خرید یا لمبی پوزیشن کھول دی جائے گی۔
فاریکس ٹریڈ کیسے کریں اور Exness سے پیسے نکالیں۔

سیل سٹاپ
بیچیں سٹاپ آرڈر آپ کو موجودہ مارکیٹ قیمت سے نیچے سیل آرڈر مقرر کرنے کی اجازت دیتا ہے۔ لہذا اگر موجودہ مارکیٹ کی قیمت $ 20 ہے اور آپ کی فروخت کی قیمت $ 18 ہے تو ، ایک بار مارکیٹ اس قیمت تک پہنچنے کے بعد فروخت یا 'مختصر' پوزیشن کھول دی جائے گی۔
فاریکس ٹریڈ کیسے کریں اور Exness سے پیسے نکالیں۔

حد خریدیں۔
ایک خرید سٹاپ کے برعکس ، خرید کی حد کا حکم آپ کو موجودہ مارکیٹ قیمت سے نیچے خریداری کا آرڈر مقرر کرنے کی اجازت دیتا ہے۔ اس کا مطلب یہ ہے کہ اگر موجودہ مارکیٹ کی قیمت $ 20 ہے اور آپ کی خرید کی قیمت $ 18 ہے ، تو ایک بار جب مارکیٹ $ 18 کی قیمت کی سطح پر پہنچ جائے گی ، خرید کی پوزیشن کھل جائے گی۔
فاریکس ٹریڈ کیسے کریں اور Exness سے پیسے نکالیں۔

فروخت کی حد
آخر میں ، فروخت کی حد کا حکم آپ کو موجودہ مارکیٹ قیمت سے اوپر فروخت کا آرڈر مقرر کرنے کی اجازت دیتا ہے۔ لہذا اگر موجودہ مارکیٹ کی قیمت $ 20 ہے اور سیٹ سیل کی قیمت $ 22 ہے ، تو ایک بار جب مارکیٹ $ 22 کی قیمت کی سطح پر پہنچ جائے گی ، اس مارکیٹ میں فروخت کی پوزیشن کھل جائے گی۔
فاریکس ٹریڈ کیسے کریں اور Exness سے پیسے نکالیں۔

زیر التواء آرڈرز کھول رہے ہیں۔

آپ مارکیٹ واچ ماڈیول پر مارکیٹ کے نام پر ڈبل کلک کرکے ایک نیا زیر التوا آرڈر کھول سکتے ہیں۔ ایک بار جب آپ ایسا کر لیں گے ، نئی آرڈر ونڈو کھل جائے گی اور آپ آرڈر کی قسم کو زیر التواء آرڈر میں تبدیل کر سکیں گے۔
فاریکس ٹریڈ کیسے کریں اور Exness سے پیسے نکالیں۔
اگلا ، مارکیٹ کی سطح کو منتخب کریں جس پر زیر التواء آرڈر کو چالو کیا جائے گا۔ آپ کو حجم کی بنیاد پر پوزیشن کا سائز بھی منتخب کرنا چاہیے۔

اگر ضروری ہو تو ، آپ میعاد ختم ہونے کی تاریخ ('ایکسپائری') مقرر کر سکتے ہیں۔ ایک بار جب یہ تمام پیرامیٹرز سیٹ ہو جائیں ، ایک مطلوبہ آرڈر کی قسم منتخب کریں اس پر منحصر ہے کہ آپ طویل یا مختصر جانا چاہتے ہیں اور رکنا یا محدود کرنا چاہتے ہیں اور 'جگہ' کے بٹن کو منتخب کریں۔
فاریکس ٹریڈ کیسے کریں اور Exness سے پیسے نکالیں۔
جیسا کہ آپ دیکھ سکتے ہیں ، زیر التواء آرڈرز MT4 کی بہت طاقتور خصوصیات ہیں۔ وہ سب سے زیادہ مفید ہوتے ہیں جب آپ اپنے انٹری پوائنٹ کے لیے مارکیٹ کو مسلسل دیکھنے کے قابل نہیں ہوتے ، یا اگر کسی آلے کی قیمت تیزی سے بدل جاتی ہے ، اور آپ اس موقع کو ضائع نہیں کرنا چاہتے۔

Exness MT4 میں آرڈرز کو کیسے بند کیا جائے۔

کھلی پوزیشن بند کرنے کے لیے ٹرمینل ونڈو میں ٹریڈ ٹیب میں 'x' پر کلک کریں۔
فاریکس ٹریڈ کیسے کریں اور Exness سے پیسے نکالیں۔
یا چارٹ پر لائن آرڈر پر دائیں کلک کریں اور 'بند' کو منتخب کریں۔
فاریکس ٹریڈ کیسے کریں اور Exness سے پیسے نکالیں۔
اگر آپ پوزیشن کا صرف ایک حصہ بند کرنا چاہتے ہیں تو اوپن آرڈر پر دائیں کلک کریں اور 'ترمیم کریں' کو منتخب کریں۔ پھر ، ٹائپ فیلڈ میں ، فوری عملدرآمد کو منتخب کریں اور منتخب کریں کہ پوزیشن کا کون سا حصہ آپ بند کرنا چاہتے ہیں۔
فاریکس ٹریڈ کیسے کریں اور Exness سے پیسے نکالیں۔
جیسا کہ آپ دیکھ سکتے ہیں ، MT4 پر اپنے ٹریڈز کو کھولنا اور بند کرنا بہت بدیہی ہے ، اور یہ لفظی طور پر صرف ایک کلک لیتا ہے۔


اسٹاپ لاس کا استعمال کرتے ہوئے ، Exness MT4 میں منافع اور ٹریلنگ سٹاپ لیں۔

طویل مدتی مالیاتی منڈیوں میں کامیابی حاصل کرنے کی ایک کلید سمجھدار رسک مینجمنٹ ہے۔ اسی لیے نقصانات کو روکنا اور منافع لینا آپ کی ٹریڈنگ کا لازمی حصہ ہونا چاہیے۔

تو آئیے ایک نظر ڈالتے ہیں کہ انہیں ہمارے MT4 پلیٹ فارم پر کیسے استعمال کیا جائے تاکہ یہ یقینی بنایا جا سکے کہ آپ اپنے خطرے کو محدود کرنے اور اپنی تجارتی صلاحیت کو زیادہ سے زیادہ کرنے کا طریقہ جانتے ہیں۔


سٹاپ لاس سیٹ کریں اور منافع لیں۔

سٹاپ لاس یا منافع کو اپنی تجارت میں شامل کرنے کا پہلا اور سب سے آسان طریقہ یہ ہے کہ نئے آرڈر دیتے وقت اسے فورا doing کریں۔
فاریکس ٹریڈ کیسے کریں اور Exness سے پیسے نکالیں۔
ایسا کرنے کے لیے ، سٹاپ لاس یا ٹیک منافع کے شعبوں میں اپنی خاص قیمت کی سطح درج کریں۔ یاد رکھیں کہ جب مارکیٹ آپ کی پوزیشن کے خلاف چلتی ہے تو اسٹاپ لاسز خود بخود عمل میں آجائے گا (اسی لیے نام: اسٹاپ لاسز) ، اور جب آپ کے مخصوص منافع کے ہدف تک پہنچ جائے گی تو منافع کی سطح خود بخود چلائی جائے گی۔ اس کا مطلب یہ ہے کہ آپ اپنی سٹاپ لاس کی سطح کو موجودہ مارکیٹ قیمت سے نیچے اور منافع کی سطح کو موجودہ مارکیٹ کی قیمت سے اوپر لے جانے کے قابل ہیں۔

یہ یاد رکھنا ضروری ہے کہ اسٹاپ لاس (SL) یا ٹیک منافع (TP) ہمیشہ کھلی پوزیشن یا زیر التواء آرڈر سے منسلک ہوتا ہے۔ ایک بار جب آپ کی تجارت کھل گئی اور آپ مارکیٹ کی نگرانی کر رہے ہیں تو آپ دونوں کو ایڈجسٹ کر سکتے ہیں۔ یہ آپ کی مارکیٹ کی پوزیشن کے لیے ایک حفاظتی حکم ہے ، لیکن یقینا they وہ نئی پوزیشن کھولنے کے لیے ضروری نہیں ہیں۔ آپ ہمیشہ انہیں بعد میں شامل کر سکتے ہیں ، لیکن ہم آپ کو ہمیشہ اپنی پوزیشنوں کی حفاظت کی سفارش کرتے ہیں*۔


اسٹاپ لاس کو شامل کرنا اور منافع کی سطح لینا۔

اپنی پہلے سے کھلی ہوئی پوزیشن میں SL/TP لیول شامل کرنے کا سب سے آسان طریقہ چارٹ پر ٹریڈ لائن کا استعمال ہے۔ ایسا کرنے کے لیے ، تجارتی لائن کو مخصوص سطح پر اوپر یا نیچے کھینچ کر چھوڑیں۔
فاریکس ٹریڈ کیسے کریں اور Exness سے پیسے نکالیں۔
ایک بار جب آپ SL/TP کی سطح درج کر لیں گے ، SL/TP لائنیں چارٹ پر ظاہر ہوں گی۔ اس طرح آپ SL/TP لیولز کو بھی آسانی سے اور جلدی تبدیل کر سکتے ہیں۔

آپ اسے نیچے 'ٹرمینل' ماڈیول سے بھی کر سکتے ہیں۔ SL/TP لیولز میں اضافہ یا ترمیم کرنے کے لیے ، اپنی کھلی پوزیشن یا زیر التوا آرڈر پر دائیں کلک کریں ، اور 'آرڈر میں ترمیم یا حذف کریں' کا انتخاب کریں۔
فاریکس ٹریڈ کیسے کریں اور Exness سے پیسے نکالیں۔
آرڈر موڈیفیکیشن ونڈو ظاہر ہو جائے گی اور اب آپ SL/TP کو درست مارکیٹ کی سطح سے داخل کر سکتے ہیں ، یا موجودہ مارکیٹ پرائس سے پوائنٹس کی حد کی وضاحت کر سکتے ہیں۔
فاریکس ٹریڈ کیسے کریں اور Exness سے پیسے نکالیں۔


ٹریلنگ سٹاپ۔

اسٹاپ نقصانات کا مقصد نقصانات کو کم کرنا ہے جب مارکیٹ آپ کی پوزیشن کے خلاف چلتی ہے ، لیکن وہ آپ کے منافع کو بھی بند کرنے میں مدد کرسکتے ہیں۔

اگرچہ یہ پہلے تھوڑا سا متضاد لگ سکتا ہے ، لیکن حقیقت میں اسے سمجھنا اور اس پر عبور حاصل کرنا بہت آسان ہے۔

ہم کہتے ہیں کہ آپ نے ایک لمبی پوزیشن کھولی ہے اور مارکیٹ صحیح سمت میں چل رہی ہے ، جس سے آپ کی تجارت فی الحال منافع بخش ہے۔ آپ کا اصل سٹاپ لاس ، جو آپ کی کھلی قیمت سے نیچے کی سطح پر رکھا گیا تھا ، اب اسے آپ کی کھلی قیمت میں منتقل کیا جا سکتا ہے (تاکہ آپ توڑ بھی سکیں) یا کھلی قیمت سے اوپر (تاکہ آپ کو منافع کی ضمانت دی جائے)۔

اس عمل کو خودکار بنانے کے لیے ، آپ ٹریلنگ سٹاپ استعمال کر سکتے ہیں۔ یہ آپ کے رسک مینجمنٹ کے لیے واقعی مفید ٹول ثابت ہو سکتا ہے ، خاص طور پر جب قیمتوں میں تبدیلی تیزی سے ہو یا جب آپ مارکیٹ کی مسلسل نگرانی کرنے سے قاصر ہوں۔

جیسے ہی پوزیشن منافع بخش ہوتی ہے ، آپ کا ٹریلنگ اسٹاپ پہلے سے طے شدہ فاصلے کو برقرار رکھتے ہوئے خود بخود قیمت کی پیروی کرے گا۔
فاریکس ٹریڈ کیسے کریں اور Exness سے پیسے نکالیں۔
مندرجہ بالا مثال کے بعد ، براہ کرم ذہن میں رکھو ، تاہم ، کہ آپ کے ٹریڈنگ کو اتنا بڑا منافع چلانے کی ضرورت ہے کہ ٹریلنگ سٹاپ آپ کی کھلی قیمت سے اوپر جائے ، اس سے پہلے کہ آپ کے منافع کی ضمانت ہو۔

ٹریلنگ اسٹاپس (TS) آپ کی کھولی ہوئی پوزیشنوں سے منسلک ہوتے ہیں ، لیکن یہ یاد رکھنا ضروری ہے کہ اگر آپ MT4 پر ٹریلنگ سٹاپ رکھتے ہیں تو آپ کو پلیٹ فارم کو کامیابی سے چلانے کے لیے اسے کھولنا ہوگا۔

ٹریلنگ سٹاپ سیٹ کرنے کے لیے ، 'ٹرمینل' ونڈو میں اوپن پوزیشن پر دائیں کلک کریں اور ٹریلنگ سٹاپ مینو میں ٹی پی لیول اور موجودہ قیمت کے درمیان فاصلے کی اپنی مطلوبہ پائپ ویلیو کی وضاحت کریں۔
فاریکس ٹریڈ کیسے کریں اور Exness سے پیسے نکالیں۔
آپ کا ٹریلنگ اسٹاپ اب فعال ہے۔ اس کا مطلب یہ ہے کہ اگر قیمتیں منافع بخش مارکیٹ کی طرف تبدیل ہوتی ہیں تو ، TS اس بات کو یقینی بنائے گا کہ سٹاپ لاس کی سطح خود بخود قیمت کی پیروی کرتی ہے۔

ٹریلنگ اسٹاپ مینو میں 'کوئی نہیں' سیٹ کرکے آپ کا ٹریلنگ اسٹاپ آسانی سے غیر فعال کیا جاسکتا ہے۔ اگر آپ اسے تمام کھلی پوزیشنوں میں جلدی سے غیر فعال کرنا چاہتے ہیں تو صرف 'تمام حذف کریں' کو منتخب کریں۔

جیسا کہ آپ دیکھ سکتے ہیں ، MT4 آپ کو صرف چند لمحوں میں اپنی پوزیشنوں کی حفاظت کے بہت سارے طریقے فراہم کرتا ہے۔

*جب کہ اسٹاپ لاسز آرڈرز اس بات کو یقینی بنانے کا ایک بہترین طریقہ ہے کہ آپ کے خطرے کا انتظام کیا جائے اور ممکنہ نقصانات کو قابل قبول سطح پر رکھا جائے ، وہ 100 فیصد تحفظ فراہم نہیں کرتے۔

سٹاپ نقصانات استعمال کرنے کے لیے آزاد ہیں اور وہ آپ کے اکاؤنٹ کو منفی مارکیٹ چالوں سے محفوظ رکھتے ہیں ، لیکن براہ کرم آگاہ رہیں کہ وہ ہر بار آپ کی پوزیشن کی ضمانت نہیں دے سکتے۔ اگر مارکیٹ اچانک غیر مستحکم ہو جاتی ہے اور آپ کے سٹاپ لیول سے باہر خلاء (ایک قیمت سے دوسری قیمت میں چھلانگ لگانے کے درمیان کی سطحوں پر) ، یہ ممکن ہے کہ آپ کی پوزیشن درخواست سے زیادہ خراب سطح پر بند ہو۔ یہ قیمت میں کمی کے طور پر جانا جاتا ہے.

گارنٹیڈ سٹاپ لاسز ، جن میں پھسلنے کا کوئی خطرہ نہیں ہے اور اس بات کو یقینی بنائیں کہ اسٹاپ لاسز لیول پر پوزیشن بند ہو جائے جس کی آپ نے درخواست کی ہے یہاں تک کہ اگر مارکیٹ آپ کے خلاف چلتی ہے تو ، بنیادی اکاؤنٹ کے ساتھ مفت دستیاب ہے۔

اکثر پوچھے جانے والے سوالات (FAQ)


کرنسی جوڑی ، کراس جوڑے ، بیس کرنسی ، اور اقتباس کرنسی۔

کرنسی کے جوڑوں کو دو ممالک کی کرنسیوں کے طور پر بیان کیا جا سکتا ہے جو ایک دوسرے کے ساتھ مل کر غیر ملکی کرنسی کے بازار میں تجارت کرتے ہیں۔ کرنسی جوڑوں کی کچھ مثالیں EURUSD ، GBPJPY ، NZDCAD وغیرہ ہو سکتی ہیں۔

ایک کرنسی جوڑی جس میں USD نہیں ہوتا اسے کراس جوڑی کہا جاتا ہے۔

کرنسی کے جوڑے کی پہلی کرنسی کو " بیس کرنسی" کہا جاتا ہے ، اور دوسری کرنسی کو "کوٹ کرنسی" کہا جاتا ہے ۔


بولی کی قیمت اور قیمت پوچھیں۔

بولی قیمت وہ قیمت ہے جس پر ایک بروکر کلائنٹ سے کرنسی کے جوڑے کا پہلا نام (بیس) خریدنے پر آمادہ ہوتا ہے۔ اس کے بعد ، یہ وہ قیمت ہے جس پر کلائنٹ کرنسی جوڑے کے پہلے نام (بیس) کو فروخت کرتے ہیں۔

آسک پرائس وہ قیمت ہے جس پر ایک بروکر کرنسی کے جوڑے کا پہلا نام (بیس) کلائنٹ کو بیچنے کو تیار ہے۔ اس کے بعد ، یہ وہ قیمت ہے جس پر گاہک کرنسی کے جوڑے کا پہلا نام (بیس) خریدتے ہیں۔

آرڈر خریدیں آسک پرائس پر اور بولی پرائس پر بند کریں۔

آرڈر بیڈ پرائس پر کھولیں اور آسک پرائس پر بند کریں۔


پھیلنے

پھیلاؤ ایک خاص تجارتی آلے کی بولی اور آسک کی قیمتوں کے درمیان فرق ہے اور مارکیٹ بنانے والے بروکرز کے منافع کا بنیادی ذریعہ بھی ہے۔ پھیلاؤ کی قیمت پپس میں مقرر ہے۔

Exness اپنے اکاؤنٹس پر متحرک اور مستحکم دونوں قسم کی پیشکش کرتا ہے۔


لاٹ اور کنٹریکٹ سائز۔

لوٹ ایک لین دین کا ایک معیاری یونٹ سائز ہے۔ عام طور پر ، ایک معیاری لاٹ بیس کرنسی کے 100 000 یونٹس کے برابر ہوتا ہے۔

معاہدے کا سائز ایک مقررہ قیمت ہے ، جو 1 لاٹ میں بیس کرنسی کی مقدار کو ظاہر کرتی ہے۔ غیر ملکی کرنسی کے بیشتر آلات کے لیے ، یہ 100 000 پر مقرر ہے۔


پپ ، پوائنٹ ، پپ سائز ، اور پپ ویلیو۔

ایک نقطہ 5 ویں اعشاریہ میں قیمت میں تبدیلی کی قدر ہے ، جبکہ پائپ 4 اعشاریہ میں قیمت میں تبدیلی ہے۔

ماخوذ ، 1 پائپ = 10 پوائنٹس۔

مثال کے طور پر ، اگر قیمت 1.11115 سے 1.11135 میں تبدیل ہوتی ہے تو قیمت میں تبدیلی 2 پپس یا 20 پوائنٹس ہوتی ہے۔

پائپ کا سائز ایک فکسڈ نمبر ہوتا ہے جو کسی آلے کی قیمت میں پائپ کی پوزیشن کو ظاہر کرتا ہے۔

مثال کے طور پر ، EURUSD جیسے زیادہ تر کرنسی جوڑوں کے لیے جہاں قیمت 1.11115 کی طرح دکھائی دیتی ہے ، پائپ چوتھے اعشاریہ پر ہے ، اس طرح پائپ کا سائز 0.0001 ہے۔

پائپ ویلیو یہ ہے کہ اگر ایک پائپ سے قیمت کو منتقل کیا جائے تو کوئی شخص کتنا پیسہ کمائے گا یا کھو جائے گا۔ اس کا حساب درج ذیل فارمولے سے کیا جاتا ہے:

پپ ویلیو = لاٹس کی تعداد x معاہدہ سائز x پپ سائز۔

ہمارے تاجر کا کیلکولیٹر ان تمام اقدار کا حساب لگانے کے لیے استعمال کیا جا سکتا ہے۔


لیوریج اور مارجن۔

لیوریج قرض کے سرمائے سے ایکویٹی کا تناسب ہے۔ اس کا براہ راست اثر اس آلے کے لیے مارجن پر ہوتا ہے جس پر تجارت کی جاتی ہے۔ Exness 1 تک کی پیشکش کرتا ہے: MT4 اور MT5 دونوں اکاؤنٹس پر زیادہ تر تجارتی آلات پر لامحدود لیوریج۔

مارجن اکاؤنٹ کی کرنسی میں فنڈز کی وہ رقم ہے جسے کسی بروکر نے آرڈر کھلا رکھنے کے لیے روکا ہوا ہے۔

زیادہ لیوریج ، کم مارجن۔


بیلنس ، ایکویٹی ، اور مفت مارجن۔

بیلنس تمام مکمل ٹرانزیکشنز اور اکاؤنٹ میں ڈپازٹ/واپسی آپریشنز کا کل مالیاتی نتیجہ ہے۔ یہ یا تو آپ کے پاس فنڈز کی مقدار ہے جو آپ کسی بھی آرڈر کو کھولنے سے پہلے یا تمام کھلے آرڈرز کو بند کرنے کے بعد رکھتے ہیں۔

آرڈر کھلے ہونے پر اکاؤنٹ کا بیلنس تبدیل نہیں ہوتا۔

ایک بار جب آپ آرڈر کھولتے ہیں ، آپ کا بیلنس آرڈر کے منافع/نقصان کے ساتھ مل کر ایکویٹی بناتا ہے۔

ایکویٹی = بیلنس +/- منافع/نقصان

جیسا کہ آپ پہلے ہی جانتے ہیں ، ایک بار آرڈر کھولنے کے بعد ، فنڈز کا ایک حصہ مارجن کے طور پر رکھا جاتا ہے۔ بقیہ فنڈز کو مفت مارجن کے نام سے جانا جاتا ہے۔

ایکویٹی = مارجن + مفت مارجن۔


نفع اور نقصان

منافع یا نقصان کا حساب کسی آرڈر کی بند ہونے اور کھولنے کی قیمتوں کے درمیان فرق کے طور پر کیا جاتا ہے۔

منافع/نقصان = بند کرنے اور کھولنے کی قیمتوں کے درمیان فرق (پپس میں شمار کیا جاتا ہے) ایکس پپ ویلیو۔

آرڈر خریدنا منافع کماتا ہے جب قیمت بڑھتی ہے جبکہ سیل آرڈر منافع کماتے ہیں جب قیمت نیچے جاتی ہے۔

آرڈر خریدنے سے نقصان ہوتا ہے جب قیمت نیچے جاتی ہے جبکہ فروخت کے آرڈر نقصان اٹھاتے ہیں جب قیمت بڑھتی ہے۔


مارجن لیول ، مارجن کال اور سٹاپ آؤٹ۔

مارجن لیول ایکوئٹی کا تناسب ہے جس میں مارجن den ہے۔

مارجن لیول = (ایکویٹی / مارجن) x 100٪

مارجن کال ٹریڈنگ ٹرمینل میں بھیجی گئی ایک نوٹیفکیشن ہے جس میں بتایا گیا ہے کہ اسٹاپ آؤٹ سے بچنے کے لیے چند پوزیشنوں کو جمع کرنا یا بند کرنا ضروری ہے۔ یہ نوٹیفکیشن اس وقت بھیجا جاتا ہے جب مارجن لیول اس مخصوص اکاؤنٹ کے لیے مقرر کردہ مارجن کال لیول پر پہنچ جاتا ہے۔

اسٹاپ آؤٹ پوزیشنز کا خودکار بند ہونا ہے جب مارجن لیول بروکر کے اکاؤنٹ کے لیے سٹاپ آؤٹ لیول پر پہنچ جاتا ہے۔

آپ کی تجارتی تاریخ تک رسائی کے کئی طریقے ہیں۔ آئیے ان پر ایک نظر ڈالیں:


اپنی تجارتی تاریخ کو کیسے چیک کریں

1. اپنے پرسنل ایریا (PA) سے: آپ اپنے پرسنل ایریا میں اپنی پوری ٹریڈنگ ہسٹری تلاش کر سکتے ہیں۔ اس تک رسائی حاصل کرنے کے لیے ، ان مراحل پر عمل کریں:
a. اپنے پی اے میں لاگ ان کریں۔

ب مانیٹرنگ ٹیب پر جائیں۔

ج اپنی پسند کا اکاؤنٹ منتخب کریں اور اپنی ٹریڈنگ ہسٹری دیکھنے کے لیے تمام لین دین پر کلک کریں۔

2. آپ کے ٹریڈنگ ٹرمینل سے:
a. اگر MT4 یا MT5 ڈیسک ٹاپ ٹرمینلز استعمال کر رہے ہیں تو ، آپ اکاؤنٹ ہسٹری ٹیب سے تجارتی تاریخ تک رسائی حاصل کر سکتے ہیں۔ تاہم ، آپ کو یہ بات ذہن میں رکھنی چاہیے کہ MT4 کی تاریخ کم از کم 35 دن کے بعد محفوظ کی جاتی ہے تاکہ ہمارے سرورز پر بوجھ کم ہو۔ کسی بھی صورت میں ، آپ اب بھی اپنی لاگ فائلوں سے تجارتی تاریخ تک رسائی حاصل کر سکیں گے۔

ب اگر میٹا ٹریڈر موبائل ایپلی کیشنز استعمال کر رہے ہیں تو ، آپ جرنل ٹیب پر کلک کر کے موبائل ڈیوائس پر کی جانے والی تجارت کی تاریخ چیک کر سکتے ہیں۔

3. آپ کے ماہانہ/روزانہ کے بیانات سے: Exness آپ کے میل پر روزانہ اور ماہانہ دونوں کے اکاؤنٹ کے بیانات بھیجتا ہے (جب تک کہ رکنیت ختم نہ ہو)۔ یہ بیانات آپ کے اکاؤنٹس کی تجارتی تاریخ پر مشتمل ہیں۔

4. سپورٹ سے رابطہ کر کے: آپ ای میل یا چیٹ کے ذریعے ہماری سپورٹ ٹیم سے رابطہ کر سکتے ہیں ، اپنے اکاؤنٹ نمبر اور خفیہ لفظ کے ساتھ اپنے اصلی اکاؤنٹس کے اکاؤنٹ کی تاریخ کے بیانات کی درخواست کریں۔

Exness میں کیسے نکالا جائے۔

Exness میں ، ہم کوشش کرتے ہیں کہ واپسی کو تیز ، آسان اور آسان بنایا جائے جبکہ متعدد ادائیگی کے نظام پیش کیے جائیں۔ ہمارا فائدہ یہ ہے کہ آپ کو کسی بھی دن ، اختتام ہفتہ اور عام تعطیلات سمیت کسی بھی وقت فنڈز نکالنے کی لچک ہے۔

Exness میں رقم نکالنے کے بارے میں آپ کو جاننے کی ضرورت ہے۔


ذاتی علاقے کی معلومات۔

مختلف علاقے واپسی کے لیے مختلف ادائیگی کے نظام کے اختیارات پیش کریں گے ، اور یہ وہ علاقہ ہے جو آپ کے Exness اکاؤنٹ کی رجسٹریشن کے بعد منتخب کیا گیا ہے ۔ اس طرح ، اگر آپ جاننا چاہتے ہیں کہ آپ کے لیے ادائیگی کے کون سے نظام دستیاب ہیں تو اس معلومات کے لیے صرف اپنے ذاتی علاقے میں لاگ ان کریں۔

آپ کا پی اے معلومات کے ساتھ دستیاب طریقوں کو دکھائے گا جیسے پروسیسنگ ٹائم اور کمیشن فیس۔


فنڈز نکالنا۔

اپنے فنڈز تک چوبیس گھنٹے رسائی کے ساتھ ، آپ کسی بھی دن ، کسی بھی وقت رقم نکال سکتے ہیں۔

آپ کے تجارتی اکاؤنٹ سے فنڈز نکالنے کے چند عمومی اصول ہیں جن سے آپ کو آگاہ رہنے کی ضرورت ہے۔
  • جو رقم آپ کسی مخصوص وقت پر نکال سکتے ہیں وہ آپ کے اکاؤنٹ کے مفت مارجن کے برابر ہے جو آپ کے ذاتی علاقے میں دکھایا گیا ہے۔
  • آپ صرف اسی ادائیگی کے طریقے سے فنڈز نکال سکتے ہیں جو آپ فنڈز جمع کرنے کے لیے استعمال کرتے تھے ۔
  • اگر آپ نے اپنے اکاؤنٹ میں فنڈز جمع کرنے کے لیے مختلف ادائیگی کے طریقے استعمال کیے ہیں ، تو ان ادائیگیوں کے نظاموں سے اسی تناسب سے رقم نکالی جائے گی جس طرح ڈپازٹ کی گئی تھی۔
  • انخلاء ادائیگی کے نظام کی ترجیح پر عمل کرتا ہے (نیچے بیان کیا گیا ہے) ، لہذا لین دین کے اوقات کو بہتر بنانے کے لیے اس آرڈر میں فنڈز نکالیں (پہلے بینک کارڈ ، پھر بٹ کوائن ، پھر کچھ اور)۔

ادائیگی کے نظام کی ترجیح بہت اہم ہے ، لہذا ہم نے ایک مثال شامل کی ہے تاکہ آپ کو یہ سمجھنے میں مدد ملے کہ یہ کیسے کام کرتا ہے:

تم جمع کر لیا USD 1 000 کے ساتھ، آپ کے اکاؤنٹ میں کل USD 700 سے Skrill کے اور کے ساتھ 300 USD NETELLER . جیسا کہ، صرف واپس لینے کی اجازت دی جائے youll سے 70 فی صد کے ذریعے کل واپسی رقم کا Skrill کے اور 30٪ کے ذریعے NETELLER . آئیے فرض کریں کہ آپ نے 500 امریکی ڈالر کمائے ہیں اور نفع سمیت ہر چیز کو واپس لینا چاہتے ہیں۔ رقم نکالنے کے لیے آپ کو 1050 امریکی ڈالر سکرل اور 450 امریکی ڈالر اپنے نیٹلر اکاؤنٹ میں منتقل کرنے ہوں گے۔

ادائیگی کے ترجیحی نظام کا مقصد ایک احتیاطی اقدام ہے تاکہ یہ یقینی بنایا جا سکے کہ Exness منی لانڈرنگ اور ممکنہ دھوکہ دہی سے منع کرنے والے مالیاتی ضوابط کو محفوظ طریقے سے جمع کراتا ہے ، جس سے اسے بغیر کسی استثنا کے ایک ضروری بنا دیا جاتا ہے۔

آپ اپنے پرسنل ایریا کے انخلا سیکشن میں اپنے اکاؤنٹ سے فنڈز نکال سکتے ہیں۔ آپ کسی بھی وقت ٹرانزیکشن ہسٹری کے تحت ٹرانسفر کی حیثیت چیک کر سکتے ہیں۔


بینک کارڈ کا استعمال کرتے ہوئے کیسے نکالا جائے


رقم کی واپسی کی درخواست کیسے کریں۔

رقم کی واپسی کی درخواست کرنے کے لیے:
فاریکس ٹریڈ کیسے کریں اور Exness سے پیسے نکالیں۔
1. اپنے ذاتی علاقے کے واپسی سیکشن میں ، بینک کارڈ منتخب کریں۔

2. آپ کو کارڈز کی ایک فہرست پیش کی جائے گی جو پہلے ڈپازٹ کے لیے استعمال کی گئی تھی اور وہ رقم جو ہر ایک کے ذریعے نکالی جا سکتی ہے۔ رقم کی واپسی کے لیے ایک کارڈ چنیں۔
فاریکس ٹریڈ کیسے کریں اور Exness سے پیسے نکالیں۔
3. وہ اکاؤنٹ منتخب کریں جس سے آپ رقم نکال رہے ہیں۔

4. رقم واپس کرنے کے لیے رقم درج کریں اور اکاؤنٹ کی کرنسی منتخب کریں۔ "واپسی کا آپشن دکھائیں" پر کلک کریں۔

نوٹ
: آپ جزوی رقم کی واپسی کرکے اپنی جمع سے چھوٹی رقم کی واپسی کر سکتے ہیں۔ لین دین کی رقم کے باکس کے نیچے دکھائی جانے والی حد آپ کو بتائے گی کہ اس مخصوص کارڈ میں کتنے فنڈز واپس کیے جا سکتے ہیں۔ تاہم یہ فیچر فی الحال صرف ویب پر مبنی پرسنل ایریاز پر دستیاب ہے۔
فاریکس ٹریڈ کیسے کریں اور Exness سے پیسے نکالیں۔
5. "ریفنڈ"
فاریکس ٹریڈ کیسے کریں اور Exness سے پیسے نکالیں۔
پر کلک کریں 6. "جاری رکھیں" پر کلک کریں
فاریکس ٹریڈ کیسے کریں اور Exness سے پیسے نکالیں۔
7. ای میل یا ایس ایم ایس کے ذریعے آپ کو بھیجا گیا توثیقی کوڈ درج کریں (آپ کے ذاتی علاقے کی سیکورٹی کی قسم پر منحصر ہے)۔ تصدیق کریں پر کلک کریں۔
فاریکس ٹریڈ کیسے کریں اور Exness سے پیسے نکالیں۔
اگر آپ کے بینک کارڈ کی میعاد ختم ہوگئی ہے

جب آپ کے بینک کارڈ کی میعاد ختم ہوچکی ہے اور بینک نے اسی بینک اکاؤنٹ سے منسلک نیا کارڈ جاری کیا ہے تو رقم کی واپسی کا عمل سیدھا ہے۔ آپ اپنی رقم کی واپسی کی درخواست حسب معمول جمع کروا سکتے ہیں:
  1. اپنے ذاتی علاقے میں واپسی پر جائیں اور بینک کارڈ منتخب کریں ۔
  2. میعاد ختم ہونے والے بینک کارڈ سے متعلق لین دین کو منتخب کریں۔
  3. واپسی کے عمل کے ساتھ آگے بڑھیں۔
تاہم ، اگر آپ کا میعاد ختم ہونے والا کارڈ کسی بینک اکاؤنٹ سے منسلک نہیں ہے کیونکہ آپ کا اکاؤنٹ بند کر دیا گیا ہے ، آپ کو سپورٹ ٹیم سے رابطہ کرنا چاہیے اور اس حوالے سے ثبوت فراہم کرنا چاہیے۔ پھر ہم آپ کو مطلع کریں گے کہ آپ کو کسی اور دستیاب الیکٹرانک ادائیگی کے نظام پر رقم کی واپسی کی درخواست کرنے کے لیے کیا کرنا چاہیے۔


اگر آپ کا بینک کارڈ کھو گیا ہے یا چوری ہو گیا ہے

اس صورت میں کہ آپ کا کارڈ کھو گیا ہے یا چوری ہو گیا ہے ، اور اب اسے واپسی کے لیے استعمال نہیں کیا جا سکتا ہے ، براہ کرم اپنے کھوئے ہوئے/چوری شدہ کارڈ کے حالات سے متعلق ثبوت کے ساتھ سپورٹ ٹیم سے رابطہ کریں۔ اگر ضروری اکاؤنٹ کی تصدیق اطمینان بخش طریقے سے مکمل ہو چکی ہے تو ہم آپ کی واپسی میں آپ کی مدد کر سکتے ہیں۔

اپنے بینک کارڈ سے منافع کیسے نکالیں

ایک بار جب آپ اپنی تمام ڈپازٹس واپس کر دیں گے ، تو آپ اپنے بینک کارڈ سے اپنا منافع واپس لے سکیں گے۔ کم از کم رقم جو آپ اپنے بینک کارڈ سے نکال سکتے ہیں وہ USD 3 ** ہے ، جبکہ زیادہ سے زیادہ 10 000 ڈالر فی ٹرانزیکشن ہے۔

** موبائل ایپلی کیشنز پر کیے جانے والے منافع کی واپسی کے لیے کم از کم رقم 6 امریکی ڈالر ہے۔


ایک منافع واپسی بنانے کے لئے:

1. میں انخلا ذاتی ایریا کے سیکشن، منتخب بینک کارڈ.
فاریکس ٹریڈ کیسے کریں اور Exness سے پیسے نکالیں۔
2. وہ کارڈ منتخب کریں جس سے آپ واپس لینا چاہتے ہیں ، جس اکاؤنٹ سے آپ رقم نکال رہے ہیں ، کرنسی ، اور اپنے اکاؤنٹ کی کرنسی میں نکالی جانے والی رقم۔ جاری رکھیں پر کلک کریں ۔
فاریکس ٹریڈ کیسے کریں اور Exness سے پیسے نکالیں۔
3. لین دین کا خلاصہ آپ کی سکرین پر دکھایا جائے گا۔ تفصیلات اور ہٹ چیک کریں تصدیق کریں .
فاریکس ٹریڈ کیسے کریں اور Exness سے پیسے نکالیں۔
4. ای میل یا ایس ایم ایس کے ذریعے آپ کو بھیجا گیا توثیقی کوڈ درج کریں (آپ کے ذاتی علاقے کی سیکورٹی کی قسم پر منحصر ہے)۔ واپسی کے لین دین کو مکمل کرنے کےلیے تصدیق پر کلک کریں ۔
فاریکس ٹریڈ کیسے کریں اور Exness سے پیسے نکالیں۔
واپسی کی پروسیسنگ کا وقت اور فیس۔
لین دین پروسیسنگ وقت پروسیسنگ فیس۔
واپسی اور منافع کی واپسی۔ 1-14 کاروباری دن (30 دن تک) بلا معاوضہ۔


اکثر پوچھے جانے والے سوالات (FAQ)


واپسی کی فیس۔

جب فیس واپس لینے کی بات آتی ہے تو ہم فیس نہیں لیتے۔ کچھ ادائیگی کے نظاموں کو ایک ٹرانزیکشن فیس کی ضرورت پڑ سکتی ہے ، لہذا آپ کے منتخب کردہ ادائیگی کے نظام کی فیسوں سے آگاہ ہونا بہتر ہے۔


واپسی کی پروسیسنگ کا وقت۔

الیکٹرانک ادائیگی کے نظام کے ذریعے بڑی تعداد میں انخلاء فوری طور پر انجام دیا جاتا ہے ، اس کا مطلب یہ سمجھا جاتا ہے کہ لین دین چند سیکنڈ میں بغیر دستی پروسیسنگ کے کیا جاتا ہے۔

اگر واپسی کا بتایا گیا وقت حد سے تجاوز کر گیا ہے تو ، براہ کرم Exness سپورٹ ٹیم سے رابطہ کریں تاکہ ہم آپ کے مسائل حل کرنے میں مدد کر سکیں۔


ادائیگی کے نظام کی ترجیح

اس بات کو یقینی بنانے کے لیے کہ آپ کے لین دین کی بروقت عکاسی ہو ، ادائیگی کے نظام کی ترجیح کو نوٹ کریں تاکہ موثر سروس فراہم کی جا سکے اور مالیاتی ضوابط کی تعمیل کی جا سکے۔ اس کا مطلب یہ ہے کہ درج کردہ ادائیگی کے طریقوں کے ذریعے انخلاء اس ترجیح میں کیا جانا چاہیے:
  1. بینک کارڈ کی واپسی۔
  2. بٹ کوائن کی واپسی۔
  3. منافع کی واپسی ، ڈپازٹ اور انخلاء کے تناسب پر قائم رہنا پہلے بیان کیا گیا۔
ادائیگی کے نظام کی ترجیح مجموعی طور پر آپ کے ذاتی علاقے پر مبنی ہے ، نہ کہ صرف ایک تجارتی اکاؤنٹ؛ قطع نظر کسی بھی تجارتی اکاؤنٹ سے رقم نکالی جا سکتی ہے۔


مہلت کی مدت اور واپسی۔

رعایتی مدت کے اندر ، اس بات کی کوئی حد نہیں ہے کہ کتنے فنڈز کو نکالا یا منتقل کیا جاسکتا ہے۔ تاہم ادائیگی کے ان طریقوں کا استعمال کرتے ہوئے انخلاء نہیں کیا جا سکتا:
  • بینک کارڈز۔
  • کرپٹو بٹوے۔
  • کامل پیسہ۔
آپ اکاؤنٹ بلاک ہونے کے بعد بھی واپسی جاری رکھ سکتے ہیں (جب رعایتی مدت ختم ہو جاتی ہے) ، لیکن رعایتی مدت ختم ہونے کے بعد اندرونی منتقلی نہیں کی جا سکتی۔


اگر ڈپازٹ کے لیے استعمال کیا جانے والا ادائیگی کا نظام واپسی کے دوران دستیاب نہ ہو تو مجھے کیا کرنا چاہیے؟

اگر ڈپازٹ کے لیے استعمال کیا جانے والا ادائیگی کا نظام واپسی کے دوران دستیاب نہیں ہے تو براہ کرم چیٹ ، ای میل یا کال کے ذریعے ہماری سپورٹ ٹیم سے رابطہ کریں۔ ہمیں آپ کی مدد کرنے میں خوشی ہوگی۔

نوٹ کریں کہ اگرچہ یہ ایک مثالی صورت حال نہیں ہے ، بعض اوقات ہمیں فراہم کنندہ کے اختتام پر دیکھ بھال کے مسائل کی وجہ سے کچھ ادائیگی کے نظام کو بند کرنے کی ضرورت پڑسکتی ہے۔ ہمیں کسی بھی قسم کی تکلیف کا افسوس ہے اور آپ کی مدد کے لیے ہمہ وقت تیار ہیں۔


جب میں اپنا پیسہ نکالتا ہوں تو مجھے "ناکافی فنڈز" کی غلطی کیوں ہوتی ہے؟

واپسی کی درخواست کو مکمل کرنے کے لیے تجارتی اکاؤنٹ میں کافی فنڈز دستیاب نہیں ہوسکتے ہیں۔

براہ کرم درج ذیل کی تصدیق کریں:
  • ٹریڈنگ اکاؤنٹ پر کوئی کھلی پوزیشن نہیں ہے۔
  • واپسی کے لیے منتخب کردہ تجارتی اکاؤنٹ درست ہے۔
  • منتخب کردہ تجارتی اکاؤنٹ میں رقم نکالنے کے لیے کافی رقم موجود ہے۔
  • منتخب کردہ کرنسی کے تبادلوں کی شرح فنڈز کی ناکافی رقم کی درخواست کرنے کا سبب بن رہی ہے۔

مزید مدد کے لیے
اگر آپ نے ان کی تصدیق کی ہے اور پھر بھی "ناکافی فنڈز" کی غلطی ملتی ہے تو ، براہ کرم ان تفصیلات کے ساتھ ہماری Exness سپورٹ ٹیم سے رابطہ کریں۔
  • ٹریڈنگ اکاؤنٹ نمبر۔
  • ادائیگی کے نظام کا نام جو آپ استعمال کر رہے ہیں۔
  • آپ کو موصول ہونے والے غلطی کے پیغام کا اسکرین شاٹ یا تصویر (اگر کوئی ہے)۔
Thank you for rating.
ایک تبصرہ کا جواب جواب منسوخ کریں
براہ مہربانی اپنا نام درج کریں!
براہ کرم صحیح ای میل ایڈریس درج کریں!
براہ کرم اپنی رائے درج کریں!
جی recaptcha فیلڈ کی ضرورت ہے!

ایک تبصرہ چھوڑ دو

براہ مہربانی اپنا نام درج کریں!
براہ کرم صحیح ای میل ایڈریس درج کریں!
براہ کرم اپنی رائے درج کریں!
جی recaptcha فیلڈ کی ضرورت ہے!