ایلیٹ ویو آسیلیٹر کیا ہے؟ Exness میں ایلیٹ لہروں کے ساتھ پیش گوئی کرنے کے لئے اہم نکات

ایلیٹ ویو آسیلیٹر کیا ہے؟ Exness میں ایلیٹ لہروں کے ساتھ پیش گوئی کرنے کے لئے اہم نکات
کچھ تاجروں میں دوسروں کے مقابلے میں کامیابی کی شرح بہت زیادہ ہوتی ہے۔ یہ فرق عام طور پر معاشی تقویم کے بعد ہونے والی تحقیق کی مقدار سے کم ہوتا ہے ، لیکن ایک اور بڑے عوامل تجزیاتی ٹولوں کی نوعیت کا استعمال کرتے ہیں۔

ہر پیشہ ور تاجر کی طرف سے حلف برداری کرنے والا ایک سنہری ٹول ایلیٹ ویو آسکیلیٹر ہے۔ یہ شاید ایک پیچیدہ ٹولز میں سے ایک ہے اور آپ کو ایم ٹی 4 یا ایم ٹی 5 ٹرمینل کا استعمال سیکھنے کے وقت عملی طور پر اپنانے کی سفارش کی جاتی ہے۔

ایلیٹ ویو آسکیلیٹر کیا ہے ؟

ایلیٹ لہریں ایک قسم کا سائیکل تجزیہ ہے جو تجارتی مالیاتی منڈیوں کی پیش گوئی میں مدد کے لئے استعمال کرتے ہیں۔ ریلیف نیلسن ایلیٹ کے ذریعہ ایلیٹ کی لہریں ایجاد کی گئیں یا دریافت کی گئیں۔ یہ ریلوے نیلسن ایلیوٹ کے ذریعہ تھا ، جس نے 1920 کی دہائی کے دوران ڈوب اسٹاک انڈیکس کے گھنٹوں پڑھنے کا فیصلہ کیا تھا۔ برسوں تک محنت سے مارکیٹ کی پیروی کرنے کے بعد ، ایلیٹ نے مارکیٹ لہر کا ڈھانچہ وضع کیا جس کے بارے میں انہوں نے کہا کہ ایک مقررہ وقت کے ساتھ دہرایا گیا ہے۔ لہر مستقبل کی پیش گوئی کی پیش گوئی کا ایک مشہور ذریعہ بن گئی۔ اس کے نظریات بعد میں لہر اصول کے نام سے مشہور ہوئے۔

پیچیدہ حساب کتاب کی وجہ سے ایک دہائی سے بھی کم عرصے میں مبہم ہونے کی وجہ سے ، ایلیوٹس کے خیالات 1970 کی دہائی تک دوبارہ زندہ نہیں ہوئے جب سپر کمپیوٹنگ حقیقت بن گئی۔ دنیا نے اس وقت نوٹ کیا جب میرل لنچ کے تجزیہ کار رابرٹ پریچٹر نے 444 فیصد کے اضافے کے ساتھ امریکی آپشنز ٹریڈنگ چیمپین شپ جیتنے کے لئے ان کا استعمال کیا۔

یہ کیسے کام کرتا ہے؟

لہر کا اصول مارکیٹ کو منطقی طور پر 5-لہر کے رجحان ساز حرکتوں میں بدل دیتا ہے ، جس میں 3 لہر درستیاں ہوتی ہیں۔ لہریں مندی یا تیز ہوسکتی ہیں جو مجموعی رجحان کی سمت پر منحصر ہے۔

ایلیٹ ویو آسیلیٹر کیا ہے؟ Exness میں ایلیٹ لہروں کے ساتھ پیش گوئی کرنے کے لئے اہم نکات
5۔3 بنیادی ایلیٹ ویو پیٹرن

مذکورہ خاکہ میں ایک مثالی تیزی والی ایلیٹ لہر دکھائی دیتی ہے جس کے بعد تین لہر میں اصلاح اور ایک مکمل نئے سائیکل کا آغاز ہوتا ہے۔ یہ لہر عام طور پر سمت شفٹوں کی پیش گوئی کے لئے استعمال کی جاتی ہے جو معاشی تقویم کے اجراء سے آزاد ہیں۔

مثال کے طور پر ، اگر کوئی تاجر صحیح طریقے سے شناخت کرتا ہے کہ مارکیٹ ایک لہر 2 کو تیار کررہی ہے ، تو وہ جانتے ہیں کہ جب اس کا خاتمہ ہوگا تو اس کی لمبی لہر ہوگی۔ نظریاتی طور پر ، اس معلومات کو تاجروں کے ذریعہ مارکیٹوں سے منافع حاصل کرنے کے لئے استعمال کیا جاسکتا ہے۔

قابل ذکر بات یہ ہے کہ ایلیٹ لہریں فریکٹل ہیں ، جس کا مطلب ہے کہ چھوٹی موجیں بڑی لہروں میں فٹ ہوجاتی ہیں جو خود بھی بڑی لہروں میں فٹ ہوجاتی ہیں۔ ایلیٹ طواس کو روسی گڑیا کے سیٹ کی طرح سوچئے۔ اس سے کوئی فرق نہیں پڑتا ہے کہ آپ کتنے ہی بڑے ہو ، آپ کی مجموعی طور پر ہمیشہ ایک ہی پیش گوئی کی شکل ہوتی ہے۔

ایلیٹ ویو آسیلیٹر کو کیسے ترتیب دیں

ایلیوٹینشین کا پہلا کام جس کا سامنا کرنا پڑتا ہے اس کی نشاندہی کرنا ہے کہ مارکیٹ میں ایلیوٹ لہر کا کون سا مرحلہ رہتا ہے۔ یہ وہ جگہ ہے جہاں ایلیٹ ویو آسیلیٹر (ای ڈبلیو او) آتا ہے۔ ایک بار جب آپ اپنے اکاؤنٹ میں لاگ ان ہوجاتے ہیں اور آپ کو اپنا MT4 / 5 پلیٹ فارم مل جاتا ہے۔ آپ کے سامنے ، کچھ دیر کے لئے ترتیبات کے ساتھ گھومنے کی کوشش کریں۔ جب آپ تیار ہوجائیں تو ، اشارے کو کسی مخصوص 5 ، 34 ، 5 کی ترتیب پر رکھیں۔ اس سے آپ کو تکنیکی تجزیہ ملے گا جس کی نشاندہی کی جاسکے گی کہ اس وقت مارکیٹ میں کون سی 5 رجحان ساز لہریں داخل ہیں۔ نیچے گراف پر لہروں پر ایک نظر ڈالیں۔

ایلیٹ ویو آسیلیٹر کیا ہے؟ Exness میں ایلیٹ لہروں کے ساتھ پیش گوئی کرنے کے لئے اہم نکات
ایلیٹ ویو آسیلیٹر (EWO)
  • لہر 3 کو لہر کے طور پر پہچانا جاسکتا ہے جو 5 لہروں میں ہمیشہ مضبوط اور لمبا ہوتا ہے۔ لہر 3 ایک اونچی چوٹی ہے جو سر اور کندھوں کو دوسروں کے اوپر کھڑا ہے۔
  • لہر 4 کے اختتام کی نشاندہی ہمیشہ ای ڈبلیو او کے ذریعہ صفر لائن کے نیچے گرنے سے ہوتی ہے (جب اس کی لہر 3 پر آ جاتی ہے)۔
  • لہر 5 کا اختتام ہمیشہ ہوتا ہے جب ای ڈبلیو او صفر لائن سے اوپر اٹھ کھڑا ہوتا ہے اور دوسرا نچلا چوٹی یا کوبڑ تشکیل دیتا ہے۔

ایلیٹ لہروں کے ساتھ پیشن گوئی کرنے کے لئے ٹپ ٹپ

بیشتر ایلیٹیوشین بازار کا ریئل ٹائم میں تجزیہ کرتے ہیں ، لہروں کو الگ ہوتے ہی مختلف "لیبل" تفویض کرتے ہیں۔ آپ کے ایم ٹی 4/5 کو چیک کرتے ہوئے ، یہ یقینی بنائیں کہ تجزیہ کے تحت مارکیٹ کی قسط 90-140 سلاخوں کے درمیان ہے ، کیونکہ اس سے درستگی کو نمایاں طور پر بہتر بنانے میں مدد ملتی ہے۔

عمل میں ایلیٹ لہروں کی ایک حقیقی دنیا کی مثال

آسٹریلیائی ڈالر نے 2018 میں امریکی ڈالر کے مقابلے میں زبردست فروخت کیا ، اس عمل میں اس کی قیمت کا 8٪ کھو دیا۔ زوال کے لئے بنیادی اتپریرک چین تجارتی جنگ میں سست روی کا خدشہ ہے ، اور امریکہ کے مقابلے میں آسٹریلیا میں نسبتا lower سود کی شرحیں۔ جیسے ہی زر مبادلہ کی شرح تیزی سے بڑھتی اور بڑھتی ہوئی نظر آنا شروع ہوجاتی ہے ، بہت سارے تجزیہ کاروں کے ذہنوں میں یہ سوال ہے کہ کیا فروخت بند کسی حد تک پہنچ گئی ہے۔ ایلیٹ لہریں ایک ٹول ہیں جو اس کا تعین کرنے میں مدد کرسکتے ہیں ، اور یہ بتاتے ہیں کہ کون سے آرڈرز زیادہ موثر ہوں گے۔

ماہانہ چارٹ پر کمی کے مجموعی ڈھانچے کو دیکھتے ہوئے ، ہم طویل المیعاد کمی کے ل a واضح ایلیٹ بیریش لہر کا ڈھانچہ نوٹ کرتے ہیں - نہ صرف 2018 میں ، بلکہ جب سے اس کا آغاز 2011 میں ہوا تھا۔

ایلیٹ ویو آسیلیٹر کیا ہے؟ Exness میں ایلیٹ لہروں کے ساتھ پیش گوئی کرنے کے لئے اہم نکات
یوریڈی / امریکی ڈالر 10.05 ، 25-10-2018 کو طویل المیعاد ایلیٹ لہر

نچلے پین میں EWO اس تشریح کی حمایت کرتا ہے۔ لہروں کو درج ذیل پر لیبل کرنا ممکن ہے۔

  • لہر 1 شاید 2013 میں ختم ہوا
  • 2014 میں لہر 2
  • 2016 کے اختتام پر لہر 3 (جب EWO پریشان ہوا)
  • 2017 میں لہر 4 (جب EWO صفر لائن کے اوپر پیچھے ہٹ گئی)
  • فی الحال 5 لہر جاری ہے

اگر موجودہ حرکت نیچے لہر 5 ہو تو ، اس سے پتہ چلتا ہے کہ نیچے کی حد محدود ہوسکتی ہے ، کیونکہ لیو 5s ہمیشہ کسی بھی ایلیٹ فارمیشن میں آخری لہریں ہوتی ہیں۔ اگرچہ ان کو چھوٹا جاسکتا ہے ، لہر 5s عام طور پر لہر 3 کے اختتام تک پہنچ جاتا ہے ، جو اس معاملے میں 0.6827 کم ہے ، جس کی وجہ سے وہ شہر کے نیچے آنے کا اگلا ہدف بن جاتا ہے۔

ہوشیار رہنا ، اس بات کا امکان موجود ہے کہ لہر 5 لہر 3 کے نیچے اچھی طرح سے بڑھ سکتا ہے اور اس کی درست پیش گوئی کرنا ناممکن ہے کہ یہ کہاں ختم ہوگا۔ مثال کے طور پر ، ماہانہ شمسی کا نمونہ یا ماہانہ محور سوئنگ کا تشکیل عملی طور پر اشارہ ہوگا جو لہر 5 کے اختتام پر ہے۔ اس کے نتیجے میں ، تاجروں کے لئے طویل وقت میں داخل ہونے کے لئے مناسب وقت کا اشارہ ہوگا ، جوڑی خریدیں تاکہ مارکیٹ اعلی تجارت کی جاسکے ، نفسیاتی لحاظ سے اہم 0.8000 سطح پر ایک ابتدائی ہدف کے ساتھ۔

ایلیotٹس کا استعمال شروع میں مشکل محسوس ہوسکتا ہے ، لیکن ایک بار جب آپ اس عمل کو چند بار عملی جامہ پہناتے ہیں تو ، یہ ایک آسان سیٹ اپ بن جاتا ہے جس سے ناقابل یقین پیشن گوئی کی طاقت ملتی ہے۔ اپنا ایکینس اکاؤنٹ مرتب کریں ، مفت ایم ٹی 4 یا ایم ٹی 5 ٹریڈنگ پلیٹ فارم انسٹال کریں ، اور ڈیمو اکاؤنٹ پر کچھ ایلیٹ ٹیسٹ چلانے کی کوشش کریں۔ جب آپ اصلی اور اہم منافع کو نشانہ بنانا شروع کریں گے تب آپ کو پتہ چل جائے گا۔

Thank you for rating.
ایک تبصرہ کا جواب جواب منسوخ کریں
براہ مہربانی اپنا نام درج کریں!
براہ کرم صحیح ای میل ایڈریس درج کریں!
براہ کرم اپنی رائے درج کریں!
جی recaptcha فیلڈ کی ضرورت ہے!

ایک تبصرہ چھوڑ دو

براہ مہربانی اپنا نام درج کریں!
براہ کرم صحیح ای میل ایڈریس درج کریں!
براہ کرم اپنی رائے درج کریں!
جی recaptcha فیلڈ کی ضرورت ہے!